lørdag 3. april 2010

Påskeaften 2010



Som jeg sa på facebook (Bjørg Aas) i natt, så er det noe med å prøve å finne noe positivt når verden er blitt begrenset av fire vegger. Siden vi fortsatt ikke har TV, finnes det mange timer til lesing av gode bøker, og jeg er egentlig ganske altetende i så henseende, DVD'er finnes, så jeg kan se film, og Nett-TV kan brukes til de få program jeg kanskje hadde sett hvis...

Utsikten fra min plass i solen/sofaen kan være dette, og jeg har allerede nesten avsluttet Lucifers Evangelium av Tom Egeland, som jeg kan anbefale hvis man liker Dan Brown og liknende. Veldig fascinerende og spennende. Har også lest Sort Messe av John Carr, som hadde en meget overraskende slutt. Anbefales. Disse bøkene jeg har foran meg nå har jeg fått låne av en venninne, hun bare tok et utvalg fra sin egen bokhylle, og de fleste var ukjente forfattere for meg, siden jeg bare har hørt om dem, men ikke lest. Jeg satt inatt og oppdaterte hjemmesida mi også, så jeg får jo tid til mye av det jeg ikke ellers hadde hatt tid til.

1 kommentar:

  1. Å næmmen Bjørg stakkar lita :-) sitter der med brukket fot du da snuppa. Få løpe meg en tur og underholde deg jeg da, skravle så at du faktisk lengter etter noen timer i en stol med bena høyt, he he

    Nei, ikke kjenkt i det hele tatt, men du får bare forsøke gjøre det beste uttav det. Tenk så mye tid du får til sånn lese-luxus mens vi andre stresser avgårde med termos og matpakke. Er nok en lesehest jeg også, og har vært igjennm de fleste du viser her, men det er mer sånn 10 min på senga før jeg sovner det da, få tankene over på noe annet enn det hverdagslige.

    Godvær i trøndelag, sol og varm og det smelter som bare rakkern. En liten tur ut har det blitt i dag, men nå er det bare hvile og kos resten.

    Å ikke tro jeg henger over whisky flaska nei, lagt der i fra, en skal lete lenge etter en som nyter så lite alkohol som meg faktisk.

    Klem til deg med ønske om en flott påskeaften.

    SvarSlett