mandag 25. oktober 2010

Oktobersøndag 2010





Ganske ergelig at jeg ikke kan legge ut innlegg i bloggen min fra det mobile bredbåndet mitt, dermed er jeg jo alltid 'på etterskudd' !!

Men solen har skint fra vi kom opp på hytta fredag middag, til vi var hjemme igjen i ettermiddag.Og fullmåne om natta ! Snøen ble aldri borte der sola ikke kom til, så kanskje den blir liggende !!

Jeg gikk meg en liten tur igår ettermiddag, og fant en liten sidevei nær et hyttefelt som jeg ikke hadde gått før. Stille, stille var det i skogen. Ingen folk på hyttene, det er visst bare vi som er hyttomane.

2 kommentarer:

  1. Flotte naturbilder som viser at Kong Vinter har kommet. Nå har det vært mest regn her i Trøndelag, men tempen er så lav at det kan fort komme snø igjen. Ha en fin fotouke.

    SvarSlett
  2. Ja, oktober kan være en lunefull måned, gi oss både det ene og det andre været og alltid du er vi like lite forberedt :-)

    Veldig blandet vær her også, regn, ving, såpeglatte veier, og faktisk har det vært dager med ned mot -8.

    Lyst blir det med snø da, ikke bare så utrolig mørkt og svart.

    Fine skogsveier du går langs du å ja Bjørg, trivelig det.

    Anneklem til deg i kvelden.

    SvarSlett