torsdag 15. september 2011

Gautefall - ny tur






Dagens tur med Seniorene i Telemark Turistforening gikk til Gautefall. Nå kjører jeg over Gautefall nesten hver helg, men stopper aldri, derfor var det med stor interesse og glede jeg kunne være med på denne turen. Vi hadde en lokal turleder, som kjente området, og førte oss på kjente stier, og sørget for at vi kom tilbake til utgangspunktet. Været var mest knallblå himmel og sol, ikke ett eneste regndrypp !!! Dette var sesongens nest siste tur, og jeg håper jeg kan være med på årets siste tur også.

2 kommentarer:

  1. Er det mellom Drangedal og Treungen? Prøvde å finne det på kartet. Er slettes ikke kjent i disse traktene. Fint å være med på slike turer, spesielt når en har lokalkjent gaid og attåt har finvær med sol.Fine landskapsområder ser det ut til fra bildene dine, og så matpause i gapahuken. Trivelig.
    Ha en fin torsdagskveld.

    SvarSlett
  2. Jammen er du flink med disse turene. Sikkert kjempetrivelig! Selv går jeg mest alene, men hadde jo vært fint med selskap av og til! :)

    SvarSlett