mandag 13. mai 2013

Topptur 3 - Piggen

Ikke imponerende høyde over havet.

Vått og klissete var det å gå til denne 'toppen', som av ukjente årsaker har fått navnet Piggen. Ingen utsikt, ei heller noen stigning til toppen. Merkelig, men den teller som Topptur, og 1600 personer hadde skrevet seg inn i boka før meg. Den ligger i et populært turområde i utkanten av Skien.

Jeg startet i sol, og fikk plaskregn på tilbaketuren. Men siden det ikke er noen utsikt her, så var det greit å gå hit i et så vekslende vær som det var idag. Da er det 7 igjen !!! Sukk !!

2 kommentarer:

  1. DU er imponerende!!! spreka ;-)

    SvarSlett
  2. Og du trimmer og går. Ja det er sunt det for våre modeller. Har ikke blitt så mye tindebestigninger med meg. Går med planer om en del turer, så får se hva det blir til etter hvert. Har tidligere brukt å gå kjentmannsposter. Er vanligvis ca 22 poster som da må besøkes og stemples for å få merke. Men da jeg var kvalifisert til gullmerke etter flere års deltagelse, ble det noe rot så jeg ikke fikk noe. Har enda ikke fått merket, og får det vel ikke heller. Så det ble til at jeg gav meg på disse turene, men går heller andre selvkomponerte ruter.
    Lykke til med turgåing.
    Ha en fin uke framover.

    SvarSlett