tirsdag 17. juli 2012

Mimretur rundt Fjellvannet

Det ble en mimretur rundt Fjellvannet i ettermiddag, på sykkel, ville gjerne vite hvor langt det var, og hvor lang tid jeg ville bruke. Burde sykle mer, men liker egentlig bedre å gå. Parkerte ved Flittigbrua, og tok den trafikkerte veien opp, mye trafikk egentlig på en ganske alminnelig tirsdag. Grusvei med løs grus i kantene, så jeg syklet veldig forsiktig. Mange minner dukker frem på slike veier som hører til min barndom. Det er ca 21,2 km. Jeg tok bomveien ned og nøt stillheten.

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av flott natur. Takk for at du tok oss med.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så rart, vi har ruslet i hver vår vannkant vi :-)

    SvarSlett
  3. Du hadde nok en koselig tur, og sykkel er jo et bra fremkomstmiddel! Har nylig kjøpt meg sykkel, har jo flyttet på landet og trenger å ta meg litt rundt med kameraet. Så det kommer vel litt "sykkelbilder" fra meg etterhvert! :)

    SvarSlett
  4. Trivelig med sykkelen også. Det ble da en bra tur dette. Jeg har også gått rundt et vann nå nylig. Fikk tatt bilder av lom. Det har jeg faktisk ikke før. Tydelig de hekket der da det var noen av den yngre garde blant de voksne. Men været.. uff
    mye gråvær og regn her ja. I natt var det nede i 7gr.
    God sommer videre.

    SvarSlett