torsdag 12. januar 2012

Hjellevannet rundt med Seniorene


/>

I Skien sentrum har vi 'ælva', som forøvrig er begynnelsen til Telemarkskanalen. Rundt Hjellevannet, som egentlig er en bred elv, har det i mange år vært forsøkt å lage en tursti, tilrettelagt for rullestoler også. Nå er det gitt klarsignaler til flere problemsteder, og vi fikk i dag orientering om hvor saken står, og fremdriften, som ser lys ut.
Jeg var så heldig at jeg fikk være med Seniorene i Turistforeningen idag, da de gikk rundt dette Hjellevannet, så langt det lot seg gjøre. Steder som det ellers er stengte dører, ble idag åpnet for oss. Og jammen skal det bli spennende når prosjektet er fullført, forhåpentligvis allerede neste år.
Det er ikke bare i skogen man kan gå tur !!!!

3 kommentarer:

  1. Lykke til med prosjektet!

    SvarSlett
  2. Tøft!! kunnskapsrik runde også sikkert :-)

    Har faktisk en gammel kjæreste som bor i Skien, tror jeg sender deg ut på spionoppdrag for å snikfotografere litt i hagen dems jeg, he he Synes jeg ser der, og smiler bredt her jeg sitter.

    Go`klem til deg Bjørg.

    SvarSlett
  3. Lykke til med prosjektet - det blir bra vil jeg tro :0) ! Ha en flott helg i Skien ! :=)

    SvarSlett