onsdag 11. januar 2012

Ut på tur - til Galtetjern





Når man våkner med hodepine, da er det lett å bruke det til unnskyldning for ikke å dra på tur. MEN jeg tenkte at kanskje det hjelper med litt frisk luft. Minus 7, sola brøt frem over tåkehavet, og sammen med 25 glade turvenner ruslet vi inn til Galtetjern. Der ventet bålkaffe og bålvafler i den flotteste solhellingen. Hodepinen var som blåst vekk, og jeg takker for at jeg kunne åpne årets tursesong i et slikt flott vær. Det er kommunen sammen med turistforeningen som drar igang disse turene på onsdager, såkalt lavterskelturer, aldre fra 30 til 90. Veldig bra tiltak, og jeg blir gjerne med, selv om jeg fortrinnsvis nyter stillheten i skogen alene.

1 kommentar:

  1. Æsj da, hodepine, jeg vet hva det kan være desverre, og har hatt en litt slik dag i dag, men :-))) jøsses å min, må være utrolig sosialt og kjekt med så mange på tur sammen, ikke rart du glemte at hodet ikke helt spilte på lag!!

    Klem på vei nedover til deg Bjørg.

    SvarSlett