onsdag 4. januar 2012

2011 går over i 2012




Ett år ligger bak oss, det er summert opp og gir grunn til ettertanke, samtidig som ett helt nytt år ligger foran oss, som vi kan fylle med de vi måtte ønske. Noen ting kan vi ikke bestemme selv, tenker på at min far ble nesten 91 år før han døde i mars. Noe kan vi gjøre mer bevisst, tenker på en gammel tante som setter pris på besøk. At Peru-turen min nærmer seg fryktelig fort, et høydepunkt i livet, forhåpentligvis, det er iallefall første spennende begivenhet dette år.

Vi feiret julaften hos min eldste datter, og hennes to minste koste seg med to tomme pappesker mens de ventet på pakkene. Det enkle er ofte det beste. De har en storebror på 24, som kortet ned tiden med litt lesing. Legg merke til armen til lillebror som har hudkontakt med storebror, rørende. Kanskje fordi jeg er bestemor ?

Ellers snørret jeg meg inn i det nye året, liggende horisontalt på sofaen på hytta, ingen stor feiring av det nye året for min del.

Og idag skal jeg får sprøyter mot 'det meste', siden vi skal dra til et land laaaangt borte. Jeg drar jo bare til Storbritannia der man ikke trenger slikt.

Godt Nytt År.

4 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også!

    SvarSlett
  2. Godt nytt år!
    Måtte det fylles opp med gode dager og fine gleder og stunder! ♥

    SvarSlett
  3. Godt Nyttår Bjørg :-) ja vips du var høytiden over, og det nesten før en rakk å tenke. Morsomme bilder her da, ditt første, en super reklame for Posten, he he for slike kunne jeg tenkt meg å bestille også ja.

    Peru, å hælle dussan så spennende, kribler i magen min bare ved tanken :-))) når?

    SvarSlett