torsdag 21. april 2016

Kameratest på Holtliene

Som alle andre har oppdaget, har naturen sørget for et nydelig skue i disse vakre vårdagene.
Blåveisen er på hell, men det lyser blått ennå.

Nytt kamera og nytt objektiv skulle testes. Objektivet skal egentlig brukes på fugler, men de holdt seg laaaangt unna meg. Jeg ruslet innover Holtliene i ettermiddag. Denne gangen hadde jeg med kaffe og brødskive, og kunne sitte midt i naturen og bare nyte våren.
Trenger ikke være utsikt for min del...
Jeg gikk en tur på stien, og trodde jeg kunne være i fred her, men jammen dukket det opp folk her også.... Fikk en liten prat med gamle kjente...
Her var det utsikt, men skyggene var blitt lange, og det var tid for hjemvei.... Jeg sier det atter en gang, at jeg liker ikke å gå mot mørket les:kvelden. Å gå mot morgenlyset er absolutt min greie.
Lite fugler, ikke orm eller annet levende, ikke en maur engang...





2 kommentarer:

  1. Like før det blir løv på trærne er en så flott tid. Bjørg

    SvarSlett
  2. I hope this finds you and yours doing well. May we display your header on our new site directory? As it is now, the site title (linked back to its home page) is listed, and we think displaying the header will attract more attention. In any event, we hope you will come by and see what is going on at SiteHoundSniffs.com.

    SvarSlett