tirsdag 9. februar 2010

test 2

Så mørkt er det når jeg peser meg opp Brubergdalen i morgentimene

Parti fra skogen

Brynhildsbu til venstre, vedtekket til høyre !!

Ok, da klarte jeg å lage et litt langt smalt bilde i headingen, men lurer på hvordan det kan dekke /strekke seg over hele siden ??

Ja, ja, jeg lærer vel etterhvert. Tok med kamera da jeg gikk til min mor for å spise frokost idag, men det var kaldt, jeg hadde dårlig tid, så det ble dårlig med dagens bilde. Og godt var det for siden HP-kameraet har vært uten batteri en stund, nytt batteri bestilt og innstallert igår, og hvem glemte å sette inn minnekort !!!!!!! Da er det godt å IKKE ha tatt noen blinkskudd. !!

Men fra kollen min har jeg mange , for meg, blinkskudd som gir meg fred i sjel og sinn. Å gå i skogen når den er vinterkledd, er bare helt nødvendig for meg. Like viktig som om sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar