onsdag 10. februar 2010

Fantastisk tur i Vestmarka

Utsikten i motlys

Siljuknatthytta dukket opp

En bru i Brubergdalen

En annen bru i samme dalføre

Tung bør for et lite tre !

Det ble igjen en fantastisk tur i Vestmarka, opp Brubergdalen til Siljuknatthytta, denne dalen ligger dessverre i skyggen, ingen morgensol før man kommer opp til hytta. Jeg fyrte opp, kokte såvidt kaffe, og satt og nøt stillheten, nesten fristende å sitte ute, men minus 9 var litt for kaldt. Etterhvert videre over Ulvskollen, der jeg bare MÅTTE sitte litt på Utsikten og kjenne sola varme i ansiktet, og nyte utsikt over Nordsjø og Skien/Porsgrunn. Småfuglene har såvidt begynt å kvitre. Så innom Brynhildsbu , en halv kopp kaffe der før jeg gikk ned igjen. det ble en heldagstur, og jeg fikk bruke denne praktfulle dagen fordi jeg er AFP-pensjonist med brukbare bein !!

1 kommentar:

  1. Oj Bjørg!! gratulerer med nyåpning av foto og tur blogg :-) Slikt liker en hulder som meg vettu, natur og vakre bilder. Og klart er det utrolig morosmt å se hvor andres vei går også, ligger litt i den menneskelige nyskjærrige natur det sjø. Og ikke minst blir det en kjempeflott minnebok for egen del :-)

    Gleder meg stort til å følge deg vider på dine veier!!

    Klem fra Anne

    SvarSlett