mandag 13. juni 2011

Grunntjørn

Grunntjørn

Har gjort nytten
Fjellskovatn



Endelig fikk jeg vært innover en bomvei jeg lenge har vært nysgjerrig på. Tok med sykkel, siden det på kartet så ut til å være ganske langt. Svak stigning oppover ca 15 km, etter først 4 km fra hytta til bommen. Det ble tilsammen 8 km asfalt og 3 mil skogsbilvei. Mange nydelige fjellvann ble passert. Det var en fantastisk flott tur, som jeg nøt hvert minutt av. Og Grunntjørn het vannet der veien stoppet og jeg måtte snu.

2 kommentarer:

  1. Et nydelig område du har funnet deg! Ingenting er som å rekreere i vakker natur! Ser det er litt flom i traktene dine, får håpe du ikke blir berørt av det.
    Fine bilder - det første er bare nydelig!

    SvarSlett
  2. Artig å kunne ta med sykkel og benytte den innover slike flotte traktorveier. Har sykkel stående jeg også, men har vært treg til å komme i gang enda. Har blitt for det meste med snakket. Må ta meg sammen. Du er flink til å komme deg mye ut du ser jeg. Fine bilder av fin natur.
    God ukestart.

    SvarSlett