torsdag 23. februar 2012

Undring




Det er noen ganger jeg undres !!! Jeg, som er en skogens kvinne, fortrinnsvis alene i skogen, burde jo holdt meg langt unna slike 'forsamlinger' som disse Seniorturene til turistforeningen. Nå er det slik at jeg ikke er sååå godt kjent i byens boligområder, og på disse turene får vi informasjon om både bygningeer og mennesker , det synes jeg er veldig interessant. Å gå i kø kan være en utfordring, men det går stort sett greit. Attpåtil har jeg sagt ja til å gå inn i styret, det er årsmøte idag,og det er utsikter til at jeg blir valgt inn. Jeg synes Seniorene gjør en fin jobb i turistforeningen, og er litt interesseet i å vite mer. Så får vi se hva det kan føre til. Å bli pensjonist fører sannelig til mye en ikke visste på forhånd. !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar