tirsdag 4. september 2012

Årets sykkeltur ??

Jeg er liksom litt usikker på om jeg skal kalle det sykkeltur, siden vi tok like mye tog og litt båt. Det er langt fra Manchester i England til Oban i Skotland, så vi hoppet like gjerne av toget i Carlisle og lå over der en natt. På hjemturen hoppet vi av i Lancaster, så ble det nye steder. ellers var vi noen dager i Oban, båt over til Isle of Mull, som var det egentlige feriemålet iår, vi syklet rundt på øya i ikke altfor vått vær, og fikk sett det meste . Smale veier, og ikke punkterte jeg før i Lancaster . Lurer på hvorfor det alltid er jeg som punkterer ??!! Vi hadde en begivenhetsrik tur. Siste helgen var vi sammen med tre venner fra Norge, som kom til Uppermill, der vi har engelske venner som tar vare på syklene våre. Men 20 dager er leeenge, synes jeg.

2 kommentarer:

  1. Å næææiii har du vært på sykkeltur der!! :-) og som jeg hadde hatt lyst jeg også, kan virkelig tenke med det er opplevelser i kø, ikke minst frisk luft all mass Bjørg. En litt aktiv ferie, noe annerledes, men aldri om jeg får gubben med på moe sånn, han hater åå sykle nemmelig og vet jammen ikke in jeg har sett han på sykkel på de 30 år vi nsart har vært sammen, sukk. Åsså jeg da som elsker!!! å sykle, men ellers har vi det bra altså, he he

    Håper du har flere bilder å dele fra denne turen, for kan tenke meg at det var mye spennende langs veien.

    Fin fin dag ønskes deg, her er vind så sterk, og har vært i natt, og skikkelig høstfølelse.

    SvarSlett
  2. Må først få takke for den fine kommentaren på bloggen min. Godt at noen setter pris på bildene mine. Synes det er kjempefint å komme opp på fjellet og besøke fjorder og daler som har det spesielle sæpreg som vestlandsnaturen. Har etter siste turbildene på bloggen også tatt en tur over Sognefjellet ned mot Luster. En fantastisk fjellovergang.
    Så var det deg da. Jaggu er dere spreke som legger ut på en slik tur på sykkel. Jeg liker også å sykle og har nylig kjøpt ny sykkel, men kan ikke skryte av at den er blitt så mye brukt. Får ta meg sammen å få tråkka litt jeg også, men nå har første høststormen kommet hit, så det blir vel ikke før til våren. Sikkert fint der hvor dere for også, så du får legge ut flere bilder. Har forresten vært i Skotland en gang. Hadde leiebil og måtte kjøre på venstre siden. Det var litt uvant ja. Ha det godt.

    SvarSlett