onsdag 20. august 2014

En himmelstige..

Så ble det en tur til Ulvskollen nær Skien idag tidlig... og jeg tenkte at å skue opp mot en høstklar, blå himmel i en morgentime, det blir man høytidsstemt av.. Å vandre slik alene på velkjente stier sånn ca kl 07 .00 når dagen såvidt har begynt, det er et privilegium... Og jeg takker ydmykt for at jeg kan gå denne timen opp til toppen, helt i mitt eget tempo og i mine egne tanker...
Håpet om at noen hadde gått raskere enn meg og kokt kaffe og fyrt opp i Brynhildsbu, forsvant da jeg nådde hytta..... Så da greide jeg det selv, før nestemann ankom... En hyggelig morgenstund med en god kollevenn.... Noen kom og gikk, og vi møtte noen tursjeler på vei ned... Takk....
.... jeg gikk en tur på stien....og søkte skogens ro.....


1 kommentar:

  1. Det er jammen rekreasjon på mer enn en måte gå sånn ja Bjørg!

    Men du, ser det helt spesielle bilde i headeren din, det har jeg ikke sett før, og FOR en underlig sky da, nesten sånn Åndenes Makt over dette, eller er en ufo på tur for å hente deg :-)

    SvarSlett