tirsdag 18. november 2014

Vestlandsprosjektet ferdig

Endelig har jeg fullført Powerpoint-presentasjon av Vestlandsturen, mitt livs flotte tur til en fantastisk del av Norge... En drøm ble til virkelighet. Værgudene var med meg i 21 dager, helt utrolig. Den kan med fordel gjentas, fordi jeg på ettersommeren ble hekta på å ta bilder av kirkebygg. De har jeg samlet i et eget kirkealbum på Facebook. Jeg ser at tida mi blir brukt på FB, på bekostning av blogg. Ikke helt sikker på om det er tilfredsstillende, men ser hva som skjer... Når livssituasjonen endret seg, ble det slik... Jeg er glad jeg er kommet over E-18-fobien min, og kan nå kjøre land og strand rundt, også til Strømmen. Kjekt å kunne kjøre til mine barnebarn der, men tida løper så altfor fort. At jeg har flyttet til egen leilighet i 10 etg i en av Skiens høyblokker, har også vært en prosess.
Nå kan jeg bruke vinteren til å forberede en tur nord i landet, "mens jeg lever og har helsa", som alle gamle folk sier. Og det er ingen selvfølge at helsa er så bra, det er jeg veldig oppmerksom på. Jeg gleder meg over hver dag, og synes dagene er korte. De kommer og går, og det er så mye jeg ville få med meg.

3 kommentarer:

  1. Hei igjen Bjørg. Trivelig å se at du er innpå bloggen igjen. Et nydelig vestlandsbilde du viser oss. Jeg blir aldri mett av disse naturskjønne områdene. Artig at du også har benyttet Powerpoint. Det har også jeg brukt, men det er flere år siden. Fint til presentasjoner. Ser du bruker FB en del. Får vel søke deg opp der da. Ellers er det godt å høre at helsa er god. Ja det er viktig for oss i vår alder å ta godt vare på den, så vi får glede oss hver dag over det gode liv.
    PS kjempeflott heading-bilde du har fått.

    vh Olav

    SvarSlett
  2. Surely this is a site well worth seeing.

    SvarSlett
  3. love it!

    http://aca-photography.blogspot.de/

    SvarSlett