fredag 27. november 2015

Samling på Århus Gård

 Det gir en egen glede å samles. Dugnadsfolk, hyttestyrer, styremedlemmer i Skien Turlag var invitert til Århus Gård denne torsdagskvelden. Mange ble hedret for sin innsats. Løypegjengen er vel i særklasse, men ble ikke nevnt spesielt. Selv om jeg ikke er noe 'flokkdyr', er det alltid hyggelig med slike samlinger. Lapskaus, kaffe og nydelige kaker, bidro til en fin kveld. Skravla gikk livlig rundt bordene. En bildefremvisning av en hytte-til-hyttetur fra Nordagutu til Kongsberg ga mersmak.

Mitt lille bidrag er jo i egenskap av sekretær i Seniorgruppa, med fotografering som en del av det. Jeg er også med i hyttestyret for Flekkerhytta, men er jo aldri hjemme når det er dugnad. Neste år må det bli bedre innsats, for min del.  Flott at folk bruker fritida si på innsats til andres turglede. Merking av turstiene er en viktig del av Turistforeningens arbeid. Det gir trygghet.

Jeg hadde bare mobilen til å fotografere med denne kvelden, og det ble dårlig resultat. Der har jeg mye å lære. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar