lørdag 7. mai 2011

Sentrumsløpet 2011




Årets Sentrumsløp i Oslo er over, og gubben var fornøyd med samme tid som sist år. Han løp for 28.gang, og jeg synes det er ganske tøft !!! Det er blitt en tradisjon å sitte på Hard Rock Cafe ved KarlJohan, der forøvrig start og mål for løpet er utenfor, døtrene mine, de minste barnebarna, søster og forloveden til mitt barnebarn (hjelpe meg, jeg må være oldis !!) vi samles her og venter på gubben mens han varmer opp og løper. God mat og godt drikke, men jeg får jo aldri sett mer enn et glimt av løpet fra vinduet !!!! Uansett, en koselig årlig samling.

Selv om bildet av yngstebarnet Marthe er ødelagt av en ballongsnor, så viser det en tenksom ung dame.

2 kommentarer:

  1. Tradisjoner er viktige å være trosfast med, og en slik tradisjon kan jo virkelig være hyggelig. I alle fal for den som kan kose seg med mat på Hard Rock og ikke svette i flokk, he he..., men klart, all ære til hans om er så sprek.

    Sntes forøverig det så ut som om det var sinnsykt masse folk der jeg da, hutte meg tu.

    Kjekk søndag til deg.

    SvarSlett
  2. Ikke verst å løpe sentrumsløp når barnebarnet er gammel nok til å være forlovet... det kan jo neppe bety at du eller din make er oldis? Høres ut som en koselig tradisjon. :)

    SvarSlett