søndag 20. november 2011

Ronmonuten



Når man beveger seg i en skog der det finnes rester atter vei/kjerrevei, så kan mye oppdages. Dette er en slik oppbygd støtte for antakelig telefonstolpe. Jeg lette etter flere, men fant bare denne. Ikke langt unna går denne stien jeg rydder, og som jeg gleder meg til å finne ut mer om. På den ene siden av en myr synes den å forsvinne ut i myra. Har det vært en bru her, har det vært en større bekk her, har det vært en liten tjernpytt her ? Mange spørsmål kommer i hodet, jeg hadde med meg kaffe, satt midt i lyngen i skogen som jeg ikke så for bare trær, og lot fantasien vandre. Så mye spennende man kan oppleve/lage seg. !!!!

2 kommentarer:

  1. Det høres ut som om du har det utrolig artig! Det er mye mulig det har vært et tjern der for de gror jo så ofte igjen.

    SvarSlett
  2. Ja fantasien kan komme i gang når en går sånn på gjengrodde stier. Mye aktivitet fra gamle dager kan ha skjedd i disse områdene. Den mørke og triste headingen min gir et godt bilde på hvordan det kan være her senhøstes og tidligvinters når mørketida er på det dystreste. En tung tid, spør du meg. Det blir straks bedre når sola begynner å komme høyere på himmelen utover fra januar.
    God uke framover.

    SvarSlett