torsdag 28. april 2011

Kyststien på Østerøya ved Sandefjord






Så har jeg vært på tur igjen, med Skien Telemark Turistforenings seniorgruppe. Når 60 turglade seniorer er på tur, blir det en laaaang rekke. Mange koselige mennesker som har en felles interesse, nemlig å komme ut på tur. Kyststien på Østerøya utenfor Sandefjord var dagens turmål, med Tønsberg Tønne som endestasjon. En utmerket guide fra Sandefjord Turistforening ledet og orienterte underveis. Været kunne ikke vært bedre. Jeg er glad jeg idag kunne vandre på stier i skog dekket av hvitveis.

4 kommentarer:

  1. Trevligt med lite utflykter...

    Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  2. Det hørtes da ut som en kjempekoselig tur! Og så vakkert som det er nå i skog og mark, er det jo flott å ha med fotograf! Bildet nr. 2 er vakkert - viser hvitveisens sanne vesen, der den sprer seg over hele skogbunnen!

    SvarSlett
  3. Sikkert en flott turløype. Og så er det så godt å komme seg ut. Og det er du flikt til ser jeg. Det er bra. Fine bilder fra turen.
    Ha en god helg.

    SvarSlett
  4. Sikkert en hyggelig tur og så koselig at dere er så mange som drar på tur sammen. Kysten er vakker.

    Takk for tipset om artikkelen i Aftenposten. Palma de Mallorca er en trivelig by. I fjor hadde jeg 2 dager i herlige Palma, men det var i juni. Tror ikke jeg våger meg inn til Palma når jeg er på Mallorca i juli. Da er det veldig varmt i storbyen.

    God helg til deg!

    SvarSlett